Skip to Content Contact Us

 

הצהרת נגישות באתר ובסניפים:

חברת סטורי פון  רואה חשיבות רבה במתן שירות שווה מכובד נגיש ומקצועי. אנו רואים בכל לקוח , לקוח שווה זכויות ואנו מבטיחים לפעול ולקדם במלוא המרץ את נושא הנגישות באתר החברה ובחנויות.

הסדרי נגישות  בסניף הדגל של החברה:

בסניף יש חופש תנועה מלא,מעלית,ושירותי נכים צמודים לדוכן .

קבלת שירות ללא המתנה לפטורים מתור על פי חוק.

סיוע במילוי טפסים במידת הצורך.

שירותי נכים – קיימים צמוד לדוכן,בנוסף חניית נכים עד 3 שעות ללא עלות בחניון בית חולים איכילוב,בהצגת תעודת נכה במשרדי חברת ניהול הקניון בקומה -1 בצירוף כרטיס החנייה.

להלן פירוט הנגשת הסניפים:

סניף תל אביב, ויצמן 14 קניון ויצמן סיטי קומת כניסה צמוד לשופרסל : 0559777818

חנות בגודל 20 מ״ר

  • קיימות חניות נכים בחניון הקניון (בתשלום), חניית רחוב עם תו נכה מחוץ לקניון.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה. 
  • מותרת כניסה לחנות ולקניון לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • מתן שירות ללא המתנה – שירות ללא המתנה בתור יינתן בהצגת תעודה של האגף לשיקום במשרד הביטחון או של המוסד לביטוח לאומי , בהם מצוין פטור מעמידה בתור.
  • במידת הצורך ניתן לפנות למוכר/ת כדי לקבל סיוע נוסף.

 

שירות לקוחות נגיש 

הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

שירות הלקוחות שלנו הוא מענה אנושי, ומענה דרך הודעות וואטסאפ מיידיות לנייד במספר 0559777818

שירות הלקוחות שלנו ניתן מדי יום א׳ עד יום ה׳בין השעות 09:30 ועד 17:30.

 הנגשת האתר

אנו פועלים על פי הנחיות הנגישות לתוכן ברשת האינטרנט World Wide Web Consortium (W3C) ברמת AA.

חשוב לנו מאד שהאינטרנט יהיה זמין ונגיש לכל אחד, ורצוננו הוא לספק אתר אינטרנט שנגיש לכל הקהלים, ללא קשר לנסיבות וליכולת.

אנו משתמשים בממשק נגישות המאפשר לאנשים עם מוגבלות ספציפית להתאים את ממשק המשתמש של האתר (ממשק המשתמש) ולעצב אותו לצרכים האישיים שלהם. אשר יפעיל הגדרות בסיסיות כגון התאמה לקוראי מסך והתאמה לניווט מקלדת, בלחיצה אחת ובאופן אוטומטי.

אנו מאמינים כי לכל אדם מגיע הזכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות, השקענו משאבים רבים בממשק הנגישות, כך שיוכל להקל את השימוש באתר ככל האפשר. גלישה נעימה.

 

התאמות ממשק המשתמש, העיצוב והקריאות הקיימות באתר האינטרנט שלנו

התאמות גופן – משתמשים יכולים להגדיל ולהקטין את גודלו, לשנות את משפחתו (סוג), להתאים את המרווח, היישור, גובה הקו ועוד.

התאמות צבע – המשתמשים יכולים לבחור פרופילי ניגודי צבע שונים כגון אור, כהה, הפוך ושחור-לבן. בנוסף, משתמשים יכולים להחליף ערכות צבע של כותרות, טקסטים ורקעים, עם מעל 7 אפשרויות צביעה שונות.

אנימציות – משתמשים באפילפסיה יכולים לעצור את כל ההנפשות המפעילות בלחיצת כפתור. הנפשות הנשלטות על ידי הממשק כוללות קטעי וידאו, GIF ומעברים מהבהבים של CSS.

הדגשת תוכן – המשתמשים יכולים לבחור להדגיש אלמנטים חשובים כמו קישורים וכותרות. הם יכולים גם לבחור להדגיש אלמנטים ממוקדים או מרחפים בלבד.

השתקת שמע – משתמשים עם מכשירי שמיעה עלולים לחוות כאבי ראש או בעיות אחרות בגלל השמעת שמע אוטומטית. אפשרות זו מאפשרת למשתמשים להשתיק את האתר כולו באופן מיידי.

הפרעות קוגניטיביות – אנו משתמשים במנוע חיפוש המקושר לוויקיפדיה ולוויקימילון, ומאפשר לאנשים עם הפרעות קוגניטיביות לפענח משמעויות של ביטויים, ראשי תיבות, סלנג ואחרים.

פונקציות נוספות – אנו מספקים למשתמשים אפשרות לשנות את צבע וסמן הסמן, להשתמש במצב הדפסה, לאפשר מקלדת וירטואלית ופונקציות רבות אחרות.

תאימות דפדפן ותמיכה טכנולוגית

אנו שואפים לתמוך במערך הרחב של הדפדפנים והטכנולוגיות המסייעות ככל האפשר, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור בכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות מגבלות.

הערות ומשוב

אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים ומשפרים את האפשרויות והתכונות שלה ופיתוח ואימוץ טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית, למרות זאת , עדיין עשויים להיות דפים או קטעים שאינם נגישים במלואם, אנו כמובן עושים את המאמצים לפתור זאת במהרה.

אם מצאת תקלה, אם אתה מתקשה להשתמש באתר או במידע לגבי הנגשת המיקומים ואם יש לך רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע ממך:

יש לפנות בשיחה קולית או בהודעת וואטסאפ לנייד 0559777818 דנה אחראית נגישות בחברה.

וגם דרך מספר הטלפון במשרדי ההנהלה: 0529555599  או דרך המייל storyphonetlv@gmail.com

 

Back top top דילוג לתוכן