איפה ההזמנה שלי?
במידה וביצעתם הזמנה באתר, ההזמנה שלכם עוברת את התהליך הבא:
- קבלה ואישור – ההזמנה עוברת אלינו ותיכנס היישר לטיפול, השלב בו הנציגים אורזים את החבילה ודואגים שהיא תועבר בהתאם לשיטת האיסוף אותה בחרתם.
- שילוח – החבילה נמצאת בידי חברת המשלוחים ועוברת מיון לאיזורי החלוקה השייכים אליכם, לאחר המיון החבילה תעבור לשליח אשר ימסור את החבילה עד לפתח הבית שלכם.
- ניתן לעקוב אחרי החבילה בכל השלבים הללו באמצעות מספר המעקב שנשלח אליכם ב-SMS עם יציאתה מאיתנו.
- את מספר המעקב יש להזין בכתובת http://185.241.7.143/baldar/deliverystatus.aspx – שם תוכלו לראות את סטטוס ההזמנה.
- איסוף – לאחר שלב 1, החבילה ממיונת על ידנו ומועברת לסניף ממנו בחרתם לאסוף את החבילה.
- עם הגעת החבילה לסניף, תקבלו SMS למספר הטלפון אותו הזנתם עם הודעה על הגעתה.